יישור שיניים שקוף – אינויזליין

יישור שיניים שקוף

רבים חולמים על חיוך מושלם, כזה שחושף שיניים בריאות ולבנות, אך רבים לרוב דוחים טיפולים אורתודונטיים מסיבות שונות. אחת הסיבות היא השינוי במראה לאורך הליך היישור. טכנולוגיה חדשה בתחום האורתודנטיה שנקראת אינויזליין נותנת מענה לבעיה זו עם שיטת יישור שיניים בלתי נראה.

יישור שיניים שקוף (אינויזליין) חולל מהפכה בתחום האורתודונטיה בכך שיצר דרך דיסקרטית ויעילה ליישור שיניים ללא צורך בגשר או פלטות מתכת מסורתיות. בשיטה זו נעשה שימוש בקשתיות מפלסטיק מיוחד שמיישרות בהדרגה את השיניים.

יישור שיניים בלתי נראה

אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של יישור שיניים שקוף הוא המראה הכמעט בלתי נראה. שלא כמו הפלטה המסורתית שבולטת לעין ועלולה לגרום לאנשים להרגיש מודעים לעצמם ולחיוך שלהם, הקשתיות השקופות עשויות מחומר תרמו פלסטי והן כמעט ולא מורגשות. תכונה זו הופכת את יישור שיניים השקוף לפופולרי במיוחד בקרב מבוגרים ובני נוער שעשויים להסס לעבור טיפול יישור שיניים עקב חשש מהנראות שלהם.

שמירה על היגיינת פה 

הקשתיות ניתנות לשליפה לצורך אכילה ושמירה על היגיינת פה טובה לאורך כל תהליך הטיפול. שלא כמו הפלטה המסורתית, שיכולה להפוך את הצחצוח והשימוש בחוט דנטלי למאתגרים ביותר, ניתן להסיר בקלות את הקשתיות מה שמסייע במניעת עששת ומחלות חניכיים במהלך טיפול אורתודונטי.

יישור שיניים במינימום אי נוחות

החומר הפלסטי ממנו עשויות הקשתיות המיישרות מאפשר להפחית את אי הנוחות והגירוי שהם מנת חלקם של הגשר המסורתי. מטופלים מעידים שבתחילת הטיפול הם חשו בקצת לחץ שנעלם בתוך יומיים. יותר מזה, הקשתיות אינם דורשות התאמות תכופות כמו פלטה מסורתית, מה שמפחית את מספר הביקורים אצל האורתודנט וחוסך זמן.

ואפשר להמשיך לאכול את המאכלים שאתם אוהבים! הקשתיות הניתנות לשליפה מאפשרות לאנשים להמשיך ליהנות מהמאכלים האהובים עליהם ללא הגבלות. זאת בניגוד לפלטה המסורתית, הדורשת מגבלות תזונתיות כדי למנוע נזק לסוגרים ולחוטים. יתר על כן, קל לנקות ולתחזק את הקשתיות. למרות זאת חשוב להימנע ממשקאות חמים כמו תה או קפה.

יעילות הטיפול

מבחינת יעילות הטיפול, יישור שיניים שקוף הוכח כמפיק תוצאות מוצלחות עבור מגוון רחב של בעיות יישור שיניים, כולל צפיפות ומרווחים. הקשתיות מעוצבות בהתאמה אישית תוך שימוש בטכנולוגיה דיגיטלית מתקדמת כדי להבטיח תנועות שיניים מדויקות וממוקדות. גישה פרטנית זו מסייעת להשיג תוצאות אופטימליות בזמן טיפול קצר יותר בהשוואה לפלטה מסורתית.

חשוב לציין כי יישור שיניים שקוף עשוי שלא להתאים לכל אחד, במיוחד אלה הדורשים תנועות שיניים מורכבות יותר או יישור הלסת. במקרים כאלה, ניתן להשתמש ​​בפלטה מסורתית או במכשירי יישור.

מרפאת השיניים בראשות ד"ר ברנרד דהן

חשוב לבצע יישור שיניים במרפאות שיניים בה עובדים רופאים מומחים ומומלצים. המרפאה בראשות ד"ר ברנרד דהן נמצאת בחזית בכל הקשור לטיפולי שיניים וטיפול במחלות חניכיים. מרפאת השיניים הממוקמת בחיפה עושה שימוש במכשור הכי מתקדם תוך מעקב אחרי חידושים בתחום רפואת השיניים, ורפואת החניכיים בפרט. שיטת יישור השיניים, אינויזליין, סייעה למטופלים רבים שטופלו במרפאה לשלב יישור שיניים איכותי ללא אי נוחות או טרחה ובכך לשמור על שגרת חיים איכותית. 

צרו קשר לייעוץ נוסף.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *