טיפולי מתיחת פנים עכשוויים

מתיחת פנים

פגמים במראה שלנו מעיבים על מצב הרוח ופוגעים ביכולת שלנו לנהל את החיים שלנו בהרגשה נעימה כרצוננו. מכיוון שכך יש נשים רבות שתפנינה לבצע טיפול אסתטי שישפר את המראה שלהן ויאפשר להם להן להיות מרוצות ממראה נאה ומחמיא. תוצאות הטיפולים אכן עשויות להיות נהדרות ולשפר את המראה של המטופלת בצורה ניכרת. אכן, גם את יכולה להראות הרבה יותר טוב לאחר טיפול אסתטי מתאים.

הקידמה והכלים העכשוויים

כדאי לדעת כי יש כיום מבחר כלים ושיטות טיפוליות שנועדו לספק מענה לבעיות במראה החיצוני. כך שם את מתמודדת עם מראה בלתי מחמיא, אם יש לך פגם בפנים או שעור פניך נפולות, דעי שיש מה לעשות בעניין. כי קיימות טכניקות טיפוליות שנועדו לענות על הצורך שלך ולאפשר לך לשפר את המראה של הפנים שלך בצורה ניכרת. אם את מגלה כי עור פניך נפול, אם נזקי השנים נתנו אותותיהם על הפנים שלך ואת לגמרי לא מרוצה מהמראה הזקן שהפנים שלך קבלו תוכלי לשקול אפשרות של טיפול מתיחת פנים בחוטים.

מתיחת פנים

אם בעבר טיפול מתיחת פנים היה כרוך בפעולה כירורגית משמעותית, הרי כיום הכול פשוט וקל יותר. בלי אשפוז ממושך, ללא תקופת התאוששות קשה ניתן לעבור טיפול מתיחה וליהנות מתוצאה נהדרת לא כאבים כמעט. טיפולים כאלו נועדו לאפשר למטופלת לחדש את המראה של הפנים שלה, למתוח את העור על הפנים היטב ולהסיר עודפי עור שמעיבים על המראה. את הטיפול מבצעים בצורה מתקדמת מאוד שנועדה לאפשר טיפול בלי כאבים וללא פעולה פולשנית של ממש.

כיצד מתבצע הטיפול?

את הטיפול מבצעים באמצעות החדרת חוטים מיוחדים לשכבה התת עורית. החוטים מוחדרים פנימה והמטפלת מותחת אותם במידה מדויקת כך שהעור אכן יימתח במידה הרצויה והפנים יקבלו את המראה הרצוי. גם בחירת החוטים תיעשה בשימת לב רבה מכיוון שיש כיום מספר סוגים של חוטים אשר לכל חוט יש השפעה אחרת על הפנים ותוצאות הטיפול מושפעות במידה רבה גם מסוג החוטים שנבחרו. חשוב לציין כי החוטים גורמים גם לעור להתחדש ולהשיג מראה חלק ורענן יותר, כך שתוצאת הטיפול עשויה להיות נהדר ולענות על הצורך ועל השאיפה של המטופלת.

בחירה של מטפל מומלץ

כדי להיות שבעי רצון מטיפול מוצלח חשוב מאוד לבחור מטפל מקצועי ומיומן, מטפל שמכיר היטב את התחום ויודע להתאים את הטיפול הנכון לפי המצב של העור ובהתאם לגיל. התאמה נכונה ומדויקת של טיפול מאפשרת להשיג תוצאות נהדרות. כך שהמטופל יגלה כי הטיפול אכן מתח את עור פניו והמראה שלו נאה, צעיר יותר וכמובן – מחמיא לו עד מאוד.

ההתפתחות של אמצעי הטיפול בשנים האחרונות מאפשרת לבצע טיפולים נהדרים לתוצאות מושלמות במינימום כאבים וסיכונים. כך אפשר להראות הרבה יותר טוב ללא ניתוחים מורכבים.