המדריך לבחירת פלסטיקאי מוצלח

בחירת פלסטיקאי מוצלח
בחירת פלסטיקאי מוצלח

בחירת פלסטיקאי מוצלח

אם אתם רוצים לשנות חלק מסוים מגופכם, הדרך לשם לא תהיה פשוטה ולא רק בגלל העלויות. ניתוחים פלסטיים  יכולים להיות מלחיצים מאוד ואף מסוכנים אם לא מבצעים אותם במקום הנכון, אך גם אם תגיעו למקומות מוסמכים ומנוסים, לא ביטוח שהבחירה במנתח שמולכם תהיה פשוטה. הנה המדריך לבחירת מוצלחת של מנתח פלסטי שיקל עליכם לפני הפרוצדורה המסובכת.

לבחור את המנתח המקצועי ביותר שיש

בחירת מנתח פלסטי אינה פשוטה בעיקר בגלל החשש מהסיכונים. יש ניתוחים שהסיכונים בהם מאוד גדולים ואף יכולים להגיע לזיהום רציני, ויש ניתוחים פלסטיים שהסכנה הכי גדולה היא שהניתוח פשוט לא ייצא כמו שחשבנו בהדמיה הראשונה. בסופו של דבר המנתח הפלסטי חייב להיות מקצועי באופן הכי מובהק שיש ורק כך תוכלו לשער שהסיכונים באמת יהיו נמוכים כמו שאתם מצפים. בחרו את המנתח לפי ההתמחות לו ולא לפי השם הכללי שלו וכך תרגישו בטוחים מאוד.

כימיה חשובה בין הצדדים

עוד אחד מהפרמטרים הכי חשובים בבחירת המנתח הפלסטי היא הכימיה שיש לו אתכם. בסופו של דבר יחס אישי תוכלו לקבל מכל מנתח ומנתח אך הכימיה היא משהו שאי אפשר לקנות. לפני ניתוחים פלסטיים אתם רוצים לדעת שמי שמתעסק בגוף שלכם הוא אדם שאתם סומכים עליו ממש כמו שחייל ייצא לקרב בגלל יחס אישי וכימיה טובה עם המפקד שלו, שהיא זו שגורמת לו להרגיש בטוח. יש מרפאות פרטיות שתיכנסו אליהם ומיד תבינו שהתחלתם ברגל ימין ויש כאלו שלהיפך.

האם יקר משמעותו איכותי?

ניתוחים פלסטיים אינם זולים בכלל ולמעשה מי שרוצה לגשת לניתוח ולו הקטן ביותר יצטרך להיפרד לכל הפחות מכמה אלפי שקלים. אפילו מתיחות פנים או ניתוחים אחרים שנחשבים לפחות מסוכנים יעלו 5000 שקלים ומעלה ולכן חשוב לבצע סקר שוק ולהבין מה מציעים לכם בכל מקום. נכון שהניסיון חשוב מאוד והמקצועיות של המנתח הפלסטי היא לא פרמט שאפשר לזלזל בו, אך המחיר יכול להיות גבוה הרבה יותר ואפילו פי 2 או פי 3. תמיד בחרו את המנתח שיספק לכם מחיר משתלם בהתאם לתקציב שלכם.