איך לקנות כסא רחצה למבוגרים?

כסא רחצה

תוחלת החיים הולכת וגדלה כל הזמן. גם איכות החיים עולה וזאת תודות לפיתוחים טכנולוגיים רבים, תרופות, רפואה טובה וגם אמצעים אשר מיועדים להפוך את חיי המבוגרים לטובים יותר. אחד מבין האמצעים הללו הוא כסא הרחצה שמיועד להקל על ביצוע פעולה בסיסית יום יומית.

מתי יש לרכוש את כסא הרחצה?

ברגע שיש לך תחושה שקשה לך לבצע פעולות בסיסיות זה סימן שהגיע הזמן לחפש אחר העזרים המתאימים. אם נפלת לפני כן או אם כל כניסה למקלחת מעלה בך חשש, זה הזמן למצוא את הפתרון שיהפוך את החיים שלך לנעימים יותר.

במקרה והכסא לא מיועד עבורך אלא עבור אדם יקר לך, אפשר יהיה למצוא את הפתרון הנכון ביותר. הכסא משמש מבוגרים, אך מיועד גם לאנשים עם צרכים מיוחדים.

איך נדע לקנות את כסא רחצה מתאים ?

ראשית חשוב לציין כי כסא רגיל לא אמור לשמש בתור כסא רחצה – ואף יכול להיות מסוכן מאד. עלייך לזכור כי מדובר בסביבה רטובה שיכולה להיות גם מחליקה ובוודאי אם נעשה שימוש בעזרים שלא מיועדים לכך. לכן כל כסא שאינו מיועד לרחצה לא יכול להתאים בתור פתרון לאנשים שמתקשים לעמוד או לשבת במקלחת הקיימת. על מנת לקנות את הכסא הנכון יש להתייחס לכמה דברים:

  • חדר הרחצה – כל חדר רחצה הוא שונה ועל כן יש להתאים כסא שאפשר יהיה להכניס למקום ולהשתמש בו בנוחות מרבית.
  • התאמה אישית – במקרה של משקל גבוה או גובה רב יש לציין זאת מול מי שמספק את הכסא וזאת כדי להתאים מענה לצורך האישי.
  • אחיזה והישענות – לרוב האנשים יש צורך להישען בעת הרחצה ולכן יש להסתכל על המסגרת ולבחון כי היא יכולה לסייע הן בשעת מקלחת והן בכניסה וביציאה ממנה.
כסא רחצה
צורך בכסא רחצה

התייעצות עם מומחה בתחום

הדרך הפשוטה ביותר לקנות כיסא רחצה למבוגרים או עזרים היא להתייעץ עם מומחה בתחום. עסק אשר מתמקד ביצירת נגישות המרחב למבוגרים ואנשים עם מוגבלויות מכיר היטב את הפתרונות השונים שעומדים לרשותך. המומחים ישאלו אותך שאלות מתוך מטרה להבין מהו הצורך האמתי שלך – ויעניקו לך מענה ספציפי בהתאמה אישית.