Tag Archives: מכשיר להצרת היקפים

הצרת היקפים – השיטות

מכשיר להצרת היקפים

השאיפה להיות רזים, חטובים ויפים היא שאיפה כלל עולמית וכיום היא יכולה להיות הרבה  יותר פשוטה ממה שנדמה. כיום יש מגוון רחב של שיטות להצרת היקפים כך שאפשר להשיל כמה קילוגרמים בלי בעיה ובלי הכנה או התאוששות מיוחדות. הנה כל השיטות החדשות ביותר.

מכשיר להצרת היקפים: כיצד זה פועל?

עוד לפני שנספר לכם אלו שיטות קיימות חשוב להבין כיצד הן פועלות ומה העיקרון שעומד מאחוריהן. תאי השומן הם התאים הבעייתיים שמהם אנו רוצים להיפטר. תאי השומן יכולים להתפרק וכאשר הם נוזליים הם פשוט מסולקים אל מחוץ לגוף באופן טבעי לחלוטין דרך דרכי הלימפה. כך למעשה הפעולה לא פוגעת בגוף בשום צורה והיא מתבצעת בתוך זמן יחסית קצר ואפילו ללא כאבים או ללא תחושות. יש כמה דרכים להמיס את השומן בשיטה הזו כאשר מכשיר להצרת היקפים כזה ניתן למצוא בקליניקות רבות ברחבי הארץ.

אלו שיטות קיימות להצרת היקפים?

  • אחת השיטות הידועות ביותר היא כמובן שיטת הלייזר. הלייזר כבר משמש את האנושות שנים רבות לפעולות רפואיות אסתטיות כמו למשל הסרת שיער או טיפולי שיניים, העלמת קמטים והרשימה עוד ארוכה. עוד אחד מהשימושים החדשים יותר שלו הוא המסת השומן כאשר המכשיר יכול לפגוע אך ורק באותם תאי שומן בלי לגרום נזק לשאר הרקמות.
  • עוד שיטה ידועה היא שיטת האולטרה סאונד. מכשיר להצרת הקיפים בעזרת אולטרה סאונד לא מורגש בכלל בגוף ואחרי מריחת ג'ל והעברת המכשיר על גבי הירכיים, הבטן ועוד אזורים שבהם יש ריכוז גבוה של תאי שומן שאותם יש צורך להעלים, התוצאות מדברות בעד עצמן.
  • ישנם גם מכשירים להצרת היקפים בגלי רדיו. גלי רדיו או גלי RF הם למעשה אחת השיטות החדשות יותר והן פועלות באותה צורה. המכשיר מוצמד אל הגוף והגלים שיוצאים יוצרים רטט וכך למעשה תאי השומן מתחממים ומתפרקים.

עוד אחת מהשיטות להסרת היקפים היא דווקא הצרת היקפים בקור. נכון שזה נשמע מוזר, הרי איך אפשר להמיס את תאי השומן אם בסופו של דבר מדובר בקור? כאשר חושפים את תאי השומן לקור ברמה מסוימת הם מתכווצים ותוכנם מתרכז.