שתל זירקוניה: השתל הדנטלי של העתיד

שתל זירקוניה

שתל זירקוניה הוא שתל דנטלי העשוי מחומר קרמיקה לבן הנקרא זירקוניה ומתאפיין בעמידות גבוהה והתאמה ביולוגית לרקמות הגוף. שתלים דנטליים אלה משמשים להחלפת שיניים חסרות או פגומות על ידי השתלתם בעצם הלסת וטיפול זה הפך להיות מאד מבוקש בשנים האחרונות. הנה כל מה שחשוב שתדעו על השתל המבוקש ביותר.

שתל זירקוניה – מהם היתרונות שלו?

שתל זירקוניה מורכב משני חלקים עיקריים, התבריג שהינו החלק המושתל בעצם הלסת ועשוי מזירקוניה טהורה והכתר, החלק העליון הממוקם מעל החניכיים עשוי מחומר קרמיקה, מתכת או חומר מרוכב. מעבר לחומרי הגלם האיכותיים מהם הוא עשוי, הנה עוד כמה יתרונות מרכזיים של השתלים הללו:

✔ אסתטיקה איכותית – עבור שתלים דנטליים זירקוניה הוא חומר לבן מה שמאפשר לשתלים להשתלב באופן טבעי בחלל הפה ללא חשש מחשיפת מתכת.

✔ פחות תגובות אלרגיות – זירקוניה בהיותו חומר לא מתכתי מפחית את הסיכוי לתגובות אלרגיות.

✔ עמידות גבוהה – זירקוניה הוא חומר חזק מאד מה שהופך את השתלים לעמידים בפני שבירה וסדקים ומתאימים לאנשים עם נשיכה חזקה או לעוסקים בספורט.

✔ התאמה אישית – שתלי הזירקוניה ניתנים להתאמה אישית, לצורה והגודל של השן הטבעית וליצירת מראה טבעי יותר

לאלו סיטואציות מתאימים שתלים אלו?

שתלי הזירקוניה מתאימים למצבים שונים בהם יש צורך בהחלפת שיניים. השתלים מתאימים להחלפת שן בודדת או מספר שיניים, לשימוש בבניית גשרים דנטליים המכסים מספר שיניים חסרות ולשימוש בהשתלת כל השיניים בלסת. השתלים מתאימים לאנשים להם אלרגיה למתכת כי הזירקוניה היא חומר לא מתכתי והסיכוי לתגובות אלרגיה הוא מופחת, מתאים למבקשים מראה טבעי ולאנשים להם עצמות לסת חלשות.

כשמדובר בבריאות לא מתפשרים

שתלי זירקוניה מציעים פתרון אסתטי ועמיד להחלפת שיניים חסרות, עם יתרונות משמעותיים לעומת שתלי טיטניום. עם זאת, חשוב להתייעץ עם רופא שיניים מומחה להשתלות על מנת לקבוע אם שתלי זירקוניה הם הבחירה הנכונה עבורכם. מרפאת השיניים ברנרד דהן בניהולו של ד"ר ברנרד דהן היא מהמרפאות המובילות בישראל. המרפאה בעלת ניסיון עשיר, מכשור חדשני וצוות מקצועי ומיומן. צרו קשר כבר כעת, כי מגיע לכם להיות מטופלים בידיים הטובות ביותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *